2009年4月26日 星期日

豬流感??

除了禽流感外,
現在多了一個叫豬流感的病,
究竟,
什麼是豬流感呢?
豬流感,
是一種呼吸系統疾病,
由豬體內的一種病毒引起,
豬流感通常是豬死亡的原因,
但通常不會殺死人類.
為何可以在人與人之間傳染呢?
在人與人之間傳染的病毒案例中,
可能都是以相同的形式,
形成季節性流感,
通過咳嗽和打噴嚏的感染者.
現今流感疫情,
變種病毒的情況,
已經是去到防不勝防的局面,
大家唯有日日做運動,
強健體魄,
做到我們可以做的事情,
我亦很不幸,
患上了上呼吸道感染,
聲帶亦沙了,
人在生病時是最脆弱,
同時亦是最好機會,
細心想一想,看一看,
你身邊的人怎樣待你,
誰待你最好呢?

17 則留言:

ST-SCOTT 提到...

對你好既人一定有,身邊媽媽就是,情人也有.但要睇下時間上許唔許可囉,

太上王 提到...

27-Apr-09凌晨報新聞o既你, 都唔係好覺有咩事啫....不過天氣時冷時暖, 小心為上

Unknown 提到...

you are so thin. look very vulnerable. haha. no offence.
so its not too convincing for you to call us to exercise more.

Summer is coming. get ready to go swimming...

過客 提到...

請保重身體。天氣又轉冷了,就算沒有豬流感,為了自己、父母、男朋友及關心你的人都要小心身體。

脆弱的時侯,的確可以知道甚麼人對你最好,不過也是趁虛而入的好機會,要小心觀察身邊人是否真心待你。有些人雖然好像待你不好,但是他是真心為你;也有些人好像待你很好,不過其實是另有目的;要分別是十分困難,特別是靚女或者有錢人。

lawkei123 提到...

受過傷先至會更堅強,小病是福,明天會痊癒啦.

大隻文 提到...

把聲沙咗??? 但尋晚我見你報新聞幾好呃....

LEO 提到...

這幾天來,我都是有鼻塞、喉痛。同是天涯淪落人,祝 君早日康復。


LEO

zico cheng 提到...

carman,因為你返工都算是唔定時,請保重身體!但都因為咁我先可以响唔同時段睇你報道新聞!真辛苦你啦!

路人甲 提到...

豬流感會否成為沙士的翻版?想不到近10年來不幸之事總是接踵而來,是天災,還是人禍?

大隻文 提到...

曾小姐:

我記得你就嚟生日, 响度向你講聲生日快樂..

happy birthday...

恭祝你福壽與天齊, 慶賀你生晨快樂, 年年都有今日, 歲歲都有今朝, 恭喜你!! 恭喜你!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sammy Kwan 提到...

伊人要保重呀,昨晚看妳報導新聞,聲音似乎有點沙啞呢,祝早日康復!

fitlow 提到...

父母健在時,他們必定對自已好,
但當他們離開後,就只餘下自己去不斷尋覓,
誰真誰假偏是一片迷惘.

各位多多保重.

Unknown 提到...

你要好好保重身體 ....
之後繼續報導精彩GE 新聞比大眾

THX

過客 提到...

世衛流行病警戒級別已經升至第5級,情況不可以掉以輕心,請大家保重身體。

祝你早日康復、身體健康!

dicky828 提到...
作者已經移除這則留言。
大隻文 提到...

曾小姐:

好多日冇見你報新聞, 又冇更新綱誌......

我估你又飛左啦.....

連續2次去北海道, 我估你今次會去熱帶地方... 泰國啦, 大熱門呀!!!

如果我估中你有冇手信比我呀??? 哈哈哈!!!!!

zico cheng 提到...

上面位師兄,佢會唔會病左呢?佢咪話喉嚨痛嘅,想想下有D似啦!