2009年4月4日 星期六

..............

你我是人類,
自私是人類的一種的特點,
你我都自私,
你我為了成就自私,
用一顆赤子之心,
良心和真愛來陪葬;

你我是人類,
人類最怕空虛和寂寞,
你我都怕空虛和寂寞,
你我用他人的眼淚,
來成就你我的快樂...

年度之歌

曾經攀上的天梯 曾經擁抱的身體
曾經在乎一切 被突然摧毀 霎那比沙更細

良夜美景沒原因出了軌 來讓我知一切皆可放低
還是百載未逢的美麗 得到過又猝逝 也有一種智慧

全年度有幾多首歌 給天天的播 給你最愉快的消磨
流行是一首窩心的歌 突然間說過就過
誰曾是你這一首歌 你記不清楚 我看著你離座
真高興給你愛護過 根本你不欠我甚麽

曾經擁有的春季 曾經走過的谷底
人生是場輕梯 忽高也忽低 不輸氣勢

誰曾是你這一首歌 你記不清楚 我看著你離座
很高興因你燦爛過 高峰過總會有下坡
回憶裝滿的抽屜 時光機裡的光輝
人生豔如花卉 但限時美麗 一覽始終無遺
回望昨天劇場深不見底 還是有幾幕曾好好發揮
還願我懂下台的美麗 鞠躬了就退位 起碼得到敬禮

誰又妄想一曲一世 讓人忠心到底

11 則留言:

zico cheng 提到...

仲咩咁感觸呀!

lovingkamui 提到...

Zeitgeist

http://video.google.com/videoplay?docid=-7550608567475576690

過客 提到...

不要這麼傷心。我相信大多數人都不會用他人的眼淚來成就自己的快樂,雖然人們有時是自私,但是世上還有赤子之心、良心和真愛,還有希望愛護你及使你快樂的人。雖然我不知道發生甚麼事,但是我相信大多數人都不會這樣對你。祝你永遠幸福快樂!

Whoever 提到...

傻到令人憤怒 情感怎去追討
一失去便惹事何其恐佈

*同情博得修好這企圖 未免太古老*

LEO 提到...

雖然小弟不明白 曾姑娘閣下想表達甚麼,不過仍願衷心祝福 閣下。


Heavenly Glory shines on you.



LEO

ST-SCOTT 提到...

係人都會自私,只要自己既自我傷害不到自己中意既人就可以,但如果比愛人既自私所傷,就坦誠地向他說明白吧,他會明白

lawkei123 提到...

這似乎不是你一貫的文筆,然而,好像有意宣洩一些不開心,堅強點吧,喜歡見到你開開心心的樣子.

Unknown 提到...

秋天不回来 i love this song very much. remember time can heal!!!

dicky828 提到...
作者已經移除這則留言。
atsun888 提到...

我都有聽[年度之歌]呀!黃偉文作詞好有意思,謝安琪又唱得好好,這首年度之歌,
其實是對 囍帖街 效應 之回音。
(第一句已是喜帖街歌詞](天梯不可只往上爬
愛的人沒有一生一世嗎)和(曾經攀上的天梯 曾經擁抱的身體)是回音
快樂在乎自己,可能你太單純,太善良,你心地很好,祝carman永遠快樂!喜歡你的人很多,繼續支持你啊!

shallwetalk 提到...

因為怕空虛寂寞,
所以"需要"得到他人既關心, 填補空虛寂寞.
或者希望從而得到快樂.
因為自私, 所以只想得到他人關心,
而唔想付出. 唔想作出承諾, 唔想有負擔.

因為你有令人想對你親近既氣質,
有美麗既外貌,有善良既赤子之心,
所以不用付出,其他人都自然會想對你關心,
對你好. "你我"亦都從小習慣得到無條件既關心照顧,所以亦都唔會拒絕主動對自己好既人. 但見到關心自己既人既眼淚,你又會覺得自己好自私,好惡劣,覺得好唔開心.

你提到既"你我", 應該係比較特別自私同唔會付出既人類. 可能都係客觀因素做成.
或者"你我"都係其中既一份子吧.
不過仲算有點良心,應該都唔算最惡劣吧..
咁諗可能會好過一點.
而且"他人"都係自願, 亦都唔係你做主動, 亦都唔係你要求. 你只不過係因為怕空虛寂寞, 所以有時侯無能為力, 做唔到主動拒絕.
怪不得人吧.

我諗, 真正既快樂可能要靠互動既關懷同愛先可以得到. 有來有往, 雙向點才會幸福吧.
所以有時都會有少少想信教.不過轉念間, 又會知道自己接受唔到佢套想法.
或者試下對關心自己同自己覺得值得去關心既人付出多一點吧. 咁可能會比較快樂...