2010年2月13日 星期六

一書一情緣....

大年初一的新聞,
不外乎食盤菜,
大埔林村許願樹,
再加領導人的新年賀詞等..
撞正又是情人節的今日,
我找到一個老細推介的估仔,
由黃樂欣講你知...

書的首頁,
上款寫左女人個名,
還有兩句說話,
「曾經相識、不能會面」
男人個簽名,
已經撕咗少少...

第一章 發現
一個秋天,
舊書店老板歐陽先生整理緊一批、
由一個婆婆「度」收番嚟嘅舊書,
一個七十幾歲嘅上海遊客拎起本書。
老闆說:
(佢成個人愕然咗,
甚至老淚縱橫,
我不以為然,
問佢係咪要呀,
佢話,我要我要,
佢俾咗錢,都唔肯走)
原來本書係佢幾十年前送俾情人嘅,
兩個人後來分開咗。
估唔到,
一本書,
再改變佢地嘅命運
老闆說:
(我打電話俾個女士,
話呢個先生想搵你,
佢就話,我要見佢!)

第二章: 重遇
再次見面嘅地點喺書店
伯伯好早到。
老闆說:
(佢地相約喺下晝兩點,
但十一點就到,
話睇下其他書之嘛,
到點幾鐘,
就開始睇錶,
望下錶、
又望下書,
其實個心已經唔係睇書喇)
重遇一刻,冇想像中嘅激動。
老闆說:
(佢地兩個面對面,
可能已經知道個結果啦,
都好平伏,
可能大家都上咗年紀啦)
但平靜底下,
係躍動嘅心。
婆婆決定,
離開家人,去上海。
老闆說:
(佢話呢個係以前嘅愛人,
都結咗婚,
仔女都好大喇,
而家都唔知點,
我話,冇問題嘅,
世事嘅嘢,
歡喜咪互相照顧囉)

第三章:終老
半年後,
老闆收到婆婆上海寄嚟嘅信。
老闆說:
(佢話,
我地兩個再續前緣喇,
估唔到賣批書,
都可以挽回我地嘅夢想)

後記
五年後,
書店主人收到來信
知道婆婆在伯伯陪伴下,
走過人生最後一段.

沒有太多戲劇性,
煽情的感動位,
只有一段寫實的愛情故事,
心裡的一股暖流,
足以抵抗天陰寒冷的年初一...
每個人可以擁有許多愛情故事,
但不是每個人都這般幸運,
可以重拾曾經失去的愛情記憶,
願意再牽起帶有縐紋的一雙手...

15 則留言:

kingyin 提到...

真是一個完美的結局

manc1011 提到...

oh god......touching,touching..

分一點給我可以嗎?冷得很...

manc1011 提到...

祝你地新一年事事順景,aya carman今日都要報...

zico cheng 提到...

我都有睇這新聞!但為什麽他們"不能會面"!是封建社會下一個又一個可憐故事,還是其他原因?.....

dicky828 提到...

carman,
"古仔/故仔"都說得通,
但總之不是"估仔"~~~
(新正頭都玩正字...唔好介意!)

dicky828 提到...

今天看到妳的報導時,
在想......
假如伯伯當年沒在書上留話及署名,
假如婆婆沒把書賣給老闆,
假如老闆沒有把那本書放出來,
假如那本書給別的客人先買下,
假如伯伯沒有來香港旅遊,
假如他沒有到這舊書店,
假如伯伯沒有看到、翻閱那本書,
假如他買了本書沒多說句話就離開,
假如婆婆沒留下電話給老闆,
假如老闆沒記得那號碼記在那裡,
假如老闆沒"好管閒事"打給婆婆,
假如婆婆那時沒接到那通電話,
假如......

那或然率相信比彩票抽獎、星象奇觀的比率更低的相逢,
絕對比起戲劇性、煽情的愛情故事更感人。
說"浪漫",不如說"淒美"更貼切;
是淒美的傳奇。

在充斥着金玉其外的新潮大型商場的香港發生這種事,
更是淒美的傳奇中的傳奇。

[題外話,和同事講起,
都認為伯伯見到婆婆時的第一句話,應該會是:「妳幹嗎將我送給妳的書賣掉啦?」
第二句話,應該會是:「妳看,還要賣得這麼平?!」(失禮了XDDDD)]


p.s.carman今日咁着超級靚!!!~~~
今日妳好似特別開心,
亦笑得特別靚?!~~~~~~~
(keep住keep住!!~)


祝各位今年都虎中作樂、虎盡金來!

http://www.youtube.com/watch?v=GVCIYOMeGZc
(恕我掃雅興,"回家真好"?!......希望我們尊貴的曾生回到家,也會有想一想劉曉波、譚作人等維權鬥士和他們的家人...才來"回家真好"。(片尾最左的男人,好似譚作人哩!~囧rz))

Sandy 提到...

不能會面應該是政治因素居多吧,中共建國後曾經有一很長的段時間,大陸人很難來香港,就連書信來往也不容易

TanTan 提到...

內容同S.H.E.的"我愛你" MV 很像
請細看

http://www.youtube.com/watch?v=RZQgxbqbiQY

P.S.
每人都會有感性的一面
不過最緊要係忠於自己
不要被別人所影響到啊

phil 提到...
作者已經移除這則留言。
phil 提到...

故事本身已很有戲劇性.

令我想起一部西片"Serendipity".

過客 提到...

新年快樂!
祝你心想事成、身體健康、笑口常開、一年靚過一年!

多謝你們在新年期間都努力為我們報導新聞。
有網友說你年初一特別開心和超級靚。
雖然我去拜年錯過了你們年初一的新聞報導,
但是最新一集的拉近文化你都好開心好靚。

這個愛情故事真得十分感人。
雖然不知道他們在青春時為甚麼要分開,
但是之後又如奇蹟般的重聚,
最終又可以重續良緣,
互相照顧走過人生最後一段。
這份如奇蹟般的緣份真是世間難求。

過客 提到...

有線網站上開了個新聞BLOG,還有兩位主播向觀眾拜年。

ST-SCOTT 提到...

我都有同家人睇以個新聞,睇左好多次,真係好感動,我同我家人都好中意,請代向黃樂欣記者講聲,十分出色報導 THX!!
PS:祝CARMAN青春常註

manc1011 提到...

very cold,take care!!

manc1011 提到...

你我發揮七一精神!!!