2009年1月16日 星期五

一杯水..


我們會對不熟悉的人和事,
大多時候都表現得怯懦,
既想跳出框框,
闖出一番天地,
同時,
又害怕失去現有的一切,
要重頭來過..
當一個人擁有越多,
他就越不敢嘗試,
越害怕失去,
雖然他不知道現今擁有的,
是否他最終想要的,
但.......
他不想改變.
我們就像一杯水,
如我們不忍心倒掉杯裡所有水,
只是不斷加入一些水,
那杯子裡的水,
仍是一潭死水;
只有當你有一天,
倒掉杯裡所有水,
重身注入新的一杯水,
你....才會如獲新生..
固然你會失些,
但你會得到...
一個完整的人生.

12 則留言:

LEO 提到...

人生際遇各有不同。是否人人真的完全「倒空自己」杯內的水,再注入新的水就有完整的人生,恐怕不能一概而論了。如果以小弟對人生的体會,就是「自古成功在嘗試」,這個嘗試既可以是憑自己創意開天闢地,亦可以是參考前人成功或者失敗的經驗來作決定。

阿榮 提到...

我覺得你講得非常有道理...
我相信你指既水套用在現實裡係指錢與權力..
一個人擁有得愈多,就愈怕失去...
我都係一個咁既人...
希望得到你既回覆...

另外想一提既係,在下有一天見到你出現在TIMES SQUARE 的大電視,覺得你是一位大美人,相信好多人都認同...

dicky828 提到...
作者已經移除這則留言。
阿榮 提到...

倒掉杯內那杯水係好難做到的..
例如有個富豪有間5千尺的HOUSE,一架名車,我諗那個人不會咁易放棄....仲好怕死添..

lovingkamui 提到...

忽然間 毫無緣故 再多的愛 也不滿足
想你的眉目 想到迷糊 不知不覺讓我中毒
忽然間 很需要保護 假如世界一瞬間結束
假如你退出 我只是說假如

不是不明白 太想看清楚 反而讓你的面目變得模糊
越在乎的人 越小心安撫 反而連一個吻也留不住

我也不想這麼樣 反反覆覆 反正最後每個人都孤獨
你的甜蜜變成我的痛苦 離開你有沒有幫助
我也不想這麼樣 起起伏伏 反正每段關係都是孤獨
眼看感情變成一個包袱 都怪我太渴望得到 你的保護

D. L. 提到...

那麼, 你準備好倒掉杯裡的水了嗎?

kiwipotato 提到...

無謂嘆息唏噓,窮途上不只一個你
這是人生的道路,休怨恨獨焦慮
無謂嘆息唏噓,時逢逆境不應洩氣
這是人生的道路,想要避難以避
其實困難終過去,心裡何妨有預備
吉凶禍福天之數,不必嗟嘆暗流淚
無謂嘆息唏噓,人逢順境多添記趣
每段人生的路途上,都有喜樂傷悲
前路縱使崎嶇,憑著耐心君休撤退
要在人生的路途上,爭取真善美.

Wishing you a healthy, cheerful, and prosperous new Year of the Ox!

shallwetalk 提到...

自己岩岩都係諗緊想要有個點既人生.
可能同你一樣都係幾滿意而家既狀況,
金融海嘯, 可以安安穩穩繼續做自己鐘意做既野已經好好.
不過又會諗將來有機會的話點先可以有所突破.
其實你又想要一個點既人生呢?

睇完你既文章同一杯水個比喻, 覺得好thought provoking. 多謝你既分享.

我心目中, 人生或者比夠似砌積木多過似一杯水.
累積經驗就好似收集唔同形狀既積木,
然後砌出自己心目中喜歡既成品.
砌得越大越靚, 就越唔想將原本既作品拆散.
但係到某個時侯, 收集到越來越多既積木,
再係舊設計上面加加減減己經滿足唔到你.
新設計既概念慢慢係心入面成形.
到時就會考慮將之前既一切拆散重建.
不過,新既成品都係建基於你以往收集到既積木.
所以有過去既你, 先會有新既你.
新生只係將過去重組重建.
或者等一個適當時機吧.

越來越欣賞你 -- 勇於嘗試挑戰自己,聰明,眼界思想寛闊,美麗,充滿自信但唔會驕敖. 真係希望可以有一個好似你咁既朋友. 不過很難吧.. 岩岩有兩個朋友結婚, 自己又諗如果可以揀, 會想要一個點既太太. 我諗如果好似你咁的話就應該好完美.
又差唔多係發夢既時候.

p.s. Steve Jobs 2005 Stanford Commencement 個 speech. 你肯定睇過, 不過再睇多次應該會幾有啟發性.

http://www.youtube.com/results?search_query=steve+jobs+stanford+commencement+speech+2005&search_type=&aq=0&oq=steve+jobs

Richard Branson 係佢 autobiography 入門咁寫, 真係勁型.
"My interest in life comes from setting myself huge, apparently unachievable challenges and trying to rise above them...from the perspective of wanting to live life to the full, I felt that I had to attempt it."

Unknown 提到...
作者已經移除這則留言。
Unknown 提到...

If you focus on what you're left behind,you will never be able to see what lies ahead!!Just try thing what you want,Go ahead!!Don't waste you precious life time.

匿名 提到...

http://ja-jp.facebook.com/photo.php?pid=1781069&id=24844287038


妳呢個話題令我諗起成日聽到某D人懶巴閉咁講果個「盜」理:悲觀嘅人呢就覺得半杯水係唔夠飲嘅;而樂觀嘅人就識得諗重有半杯水咁好呀!

唔知幾時,講咗唔知多年後,TVB啲(相信都師奶編劇們)就下下喺佢哋啲師奶劇樹,重覆又重覆咁講呢番廢話。

我一直都想駁斥呢種毫不上進的精神,歪理。此道理表面上係出於安慰或鼓勵的動機,但聽得多,我就聽到好反感:諗深一層呢種係極度消極嘅態度;一個族群或每一個人都只滿足於半杯水的話,妳可想而知後果有多嚴重。

換句話來說,人類的慾望驅使了文明科技的進明,使得妳今天何等的舒適生活,已遠遠抛離了遠古時的半杯水;這些人絕絕對對就是一班悲觀的人!

過客 提到...

我們都會有害怕失去,不敢嘗試,不希望改變的時候。

杯裏的水是一點一滴不斷累積而來,我們都很難可以否定這些水的存在,我們可以承認這些水的存在,才決定如果處理。

要倒掉這些水也不是一件簡單的事情,人生是有很多個杯組成的,根本就不需要把水不斷加入一個杯內,大可以把新來的水加入其他杯裏。要倒掉杯裡所有的水,不如轉個說法,換個新杯,把舊杯及舊杯內的水一同放下。

如果人生只是一杯水,我們又如何把這杯水倒掉,這個杯是非常大,我們何必因少少不如意的水放在心上。這杯水是活是死不在於杯內有甚麼水,只在乎你。