2008年4月25日 星期五

嘩眾取寵....

2008-04-24

(星島日報報道)有些新聞女主播的打扮愈來愈虐待觀眾了。

  近期驚嚇代表Look是女主播把頭髮胡亂紮起(或許是經過髮型師精心設計,卻完全不切合主播的身分),加上她面上化妝過分清淡,配一件衣不稱身的西裝上衣,內襯一件綴了喱士邊的低胸小背心,露出小小乳溝,猶如剛爬起牀,穿上內衣,抓起身邊男人的西裝外套,趕不及恤髮便仆返工報新聞,逼觀眾看她「非常私人」的一面。

  另一慘不忍睹的服飾是針織緊身衣,上圍在鏡頭前逼爆,清楚看到她一呼一吸,胸前起伏,令人尷尬。這身打扮去街市買餸,肯定受魚佬、肉佬歡迎,加送魚肉、豬頭骨換取眼睛吃冰淇淋的過癮。

  童心未泯的女主播愛戴米奇老鼠頭形耳環、頸鏈出鏡,嘴裏一本正經報道:「聖火再度遇襲……」米奇老鼠在她頸上一閃閃,電視台該調她去主持兒童節目。

  穿得四平八穩的,卻在耳上戴一對垂吊勁閃長耳環,盪來盪去的很礙眼。

  新聞主播仍叫新聞報道員的時候,從來都穿着端莊,一件稱身的西裝上衣,襟上別一個低調的襟針,配一對珍珠或小鑽石耳環,頭髮整齊,不會一頭鬈曲或遮着半邊面,化妝平實,不用閃粉眼影及水瑩欲滴的唇彩,端坐在鏡頭面前,neat and tidy,觀眾覺得悅目,帶權威性,予人認真、尊重新聞和主播身分的感覺。

  雖然同是出鏡搵食,女主播跟女藝人中間是有道很清楚的界綫的,否則早已有穿吊帶背心、着牛仔褸、蛇皮外套出鏡的主播。

  每個行業、不同的場合,都有dress code,code解作密碼,懂得密碼才能成為一分子。

  認為有dress code是拘泥老套的話,請穿紅戴綠去喪禮,頭戴Chanel白色山茶花去賀壽。

  (小宇宙 查小欣)

查小姐,
或許你已經老了,
觀點亦未免太過固步自封了,
幸而觀眾的眼睛是雪亮的,
廣大觀眾自有定奪...

17 則留言:

David 提到...

查小姐甘講就誇張左d
我平時都有睇新聞嫁,女主播報導既時候,都無佢形容都甘誇張,可能佢想用一d另類誇張既手法吸引人去留意佢la

kiko lau 提到...

美華...我覺得佢咁講又真係過份左d啵...佢唔係做果行就根係唔知人地衣著方面ge觀點...觀眾係睇新聞為重要...主播只係一些點綴...不過我當然係睇你報新聞為主...支持你嫁啦~~~最近網絡問題...所以冇得睇新聞一段時間...真係好想快d睇番><

rex 提到...

查小姐的言論實在令人十分反感

TanTan 提到...

如果沒有記錯, 內裡一件有厘士的上衣, 外襯一件西裝外套, 是由妳師姐 張慧慈 (後來過咗亞視, 現在不見了)首先穿上, 都已經好幾年了, 查小姐時常話自己係新聞老前輩, 現在先至後知後覺
坦白講, 睇無錢都係等睇伍晃榮, 所以幾年前開始看妳們, 我知佢講邊個帶米奇老鼠飾物, 咁人哋可愛又得意, 啱身份而幾好看
不過曾小姐妳千萬不要帶這類飾物, 妳維持現在便ok, 或者好像youtube上面妳 "蝦look"時的裝扮都好靚
剛剛睇緊妳主持的節目, 花衫, 黑色褲, 高跟鞋都好好看, 如果放返d頭髮可能會靚好多
查小姐的言論, 就當佢"曼聯領隊講說話"
p.s. 唔好再剪黑武士頭啦, 唔襯妳>..<

cpkwong 提到...

去年見妳由先從medium bob些微剪短個陰到剪成short a-line bob,的確令我嚇了一跳,因為真的與妳不襯,到現在留返straight long,順眼好多之餘亦襯妳多啲,不過紮起來時有時並不太好看,可能再留長多些小會帶來更多變化......
至於查小欣......好多人都對她的言行非常不滿,算罷,no need to take care.

Unknown 提到...

查小姐所講既formal dress,
好似要係中央台見到,
係咪所有野都要查小姐滿意先可以,
衣著係要講配合,
dont worry, dress code is not the main point, the main is your preformance.

KM 提到...

查小姐 is always show up she is very powerful in this industries, but really a non-sense sentense! I do not like her in person!

By the way, if look is important, it is very easy to get succeesful just by dressing up great! It is no need to have education or preparation! It has an old sync in Chinese (Sorry I do not know how to type in Chinese), you will lose "Gee Yu" if you focus on look.

Of course I won't dress colourful in 喪禮, and saying non-sense topics to draw attention!

Hugh.......

Chiuchiu 提到...

Yes..I agree with Carman..
What I can say...Miss Cha...It's already 2008..please try to achieve what the anchor do for the public...
Well..the first thing we needa change from the media is "YOU"..instead of the Anchor in TV.
Anyway...I'm sorry miss Cha..What's wrong with the Mickey Mouse?? What's wrong with the diamonds? Can't see you're a very proper DJ as well...as you always cause Sound Pollution. did we ever ask you to shut up?

Sometimes..Buy a damn mirror..and face it. YOu'll understand what i'm talking about..You're Old Honey..

With my best regards to "Auntie Cha"

jacky mok 提到...

嘩講得好!! 佢把聲簡直就係聽覺既污染。再加埋佢既大作,又係視覺污染。每日個半鐘低級趣味既節目真係好難頂,真係以為自己係娛圈大家姐? 其實只係一條失敗既可憐蟲,講埋o的牛頭角順嫂都唔會關心既娛圈消息。好心商台就 cut 鬼左個節目啦,我每日到十點半都一定轉去聽其它台,耳根清靜.....

zico cheng 提到...

我對所有各電視台女主播衣着非常滿意,並冇她所講那樣買弄性感!而我特別喜歡睇妳及以前譚凱韻報道新聞!

半個台灣人 提到...

JoJosho 樓主,今次放毒除了條Link外
連自已Profile都有毒,真有你的!!

**請勿八卦按下,後果自負!!**

另外,原文的作者給你的忠告: 不愛看的
大可不看,地球每分每秒在轉,自己永遠
停留在原地,結果最後會被淘汰!!

我們不是50、60年代的一群~~

kiko lau 提到...

http://motormx.atnext.com/moDspContent.cfm?article_ID=%28%22%2CG5R%5FC%2B%2020%20%0A&CAT_ID=171

Carman...你個遇上女主播專訪出左啦~See!!!

阿良 提到...

其實好想知道你幾時會出現係新聞台..
有時凌晨3、4點返到去見到妳..
有時夜晚9、10點
有時又下午..
真係好難掌握..

Unknown 提到...

美華,根本不應理會她,她無非是想製造話題,
剌激收聽率,但我更相信她真的是1個32婆(4832)-固步自封、永遠原地踏步、完全不去適應變化急速年代的人,現在是2008不是1978啦!唔該!!

chins 提到...

要是新聞報導員的米奇耳環這麼不堪入目,
相信作為一位文人也應該先寫好她的書面語.

在迷宮內的人 提到...

大家想想為什麼她突然有這樣主觀的批評?
公報私仇?應該唔會這樣下三流.
妒嫉?羨慕?如果她意圖或企圖穿著這些衣服在新聞報導出現,到時就真係全港震驚.不過她都有自知,選擇電台,少露面,少收投訴都可以做耐啲!
想想下!她有資格去批評?她不是時裝設計師,又不是資深新聞女主播,做得罪別人的事,現在不只主播,主播背後的形象設計等等,只會得罪更多人,她想早退休嗎?又多一個要去火星,真熱鬧!!!

hkgcat 提到...

如題啦.查太老做娛樂嗎.她唔依(嘩)鬼震,大(眾)又點會聽(取),又點會當她是(寵)物呀.
個人感覺新聞本身就好死板好沈悶.好彩是重有妳們有色彩主播去將活化及給予一點顏色,今至死板新聞有番一點生命,如果唔係不如聽收音機啦.
另外是電視是大眾嗎.穿著得時代d,大眾d,靚靚d又有什麼問題,要將新聞帶到入屋,就要一d有親切感可接近形象,唔系一d石化古代人.一天工作已經很倦啦,重要帶d老細番屋企.(諗起西裝就諗起老細)
所以很支持好像carman妳們有色彩,專業,有風格主播.