2007年8月19日 星期日

深圳一日遊


今日一行十二人,
浩浩蕩蕩遊深圳,
節目行程豐富,
按摩, 食川菜,行街...
最令我期待的是去書城呢!
不過全是簡體字,
幸好還懂.
短短一小時, 便搜羅了五本書,
而且價錢便宜,
真的興奮無比啊!!

6 則留言:

pink umbrella 提到...

Hi, I didn't write your posts, because I don't understand anything .. I would like to get you email adress or somenthing, if you wanna write with me of course. answer please, bye.

加里 提到...

去左深圳邊度玩? 不過我覺得深圳按摩只得東方x 泉夠正中, 其他可以不去...

Unknown 提到...

我一家也有去書城,但後來發現在科學館站的「深圳購書中心」更正,很像誠品!

結果我們買了四十五本書(no kidding!),包括你也有買的那本「二十幾歲決定女人的一生」,雖然我和老婆已不再是「二十幾歲」了!

Unknown 提到...

去深圳要小心D啊! 有好多小偷同爬手!

carman tsang 提到...

其實我所講的書城,
就是購書中心
哈哈...

Bondgeek 提到...

You are not only pretty but with brains...

The author of one of your books, Carolyn Kepcher, was fired by Donald Trump. Not sure if you should take her advice...