2010年4月4日 星期日

咳...咳..咳...


氣管敏感一直都纏繞着我,
由氣管引發身體很多毛病,
如上呼吸道敏感,
鼻竇炎,喉嚨發炎,失聲等症狀,
整個月,
都像藥煲似的,
藥不離身,
遠遊在即,
真令人掃興啊........

17 則留言:

zico cheng 提到...

好多藥!真令人擔心,一路順風

Raymond Fung 提到...

Dear Carman,
Take care!

過客 提到...

帶病外遊?
要保重身體!

Fung 提到...

多喝水, 多休息才是最重要, 保重身體, 快D好番, 去日本玩得開心D ^^

貝武 提到...

有本公子在,你都不求番支好籤!
妳吃那么多成藥,這些藥通常治一經損一經的,叫做頂住下,但卻會令身體好傷,弱化體質,重複翻發不已,很長受苦的。
喇,現在本公子告訴妳,讓本公子執妳幾劑,包妳斷窮根(幻覺),或病根。
正所謂藥療不如吃療,只要妳依足本公子我單方有恆心去吃療,不好便來打本公子patpat,療好了嘛…嘿嘿…!則以身相許吧^o^呵呵
三味入口,不苦的,甚至;好甜,好似妳甘甜喎!
每天服吃,最好至不復發,約兩星期左右:
甜粟米兩大碌(街市有賣,十元約三四支,煮法好簡單,清水煮開便推兩碌煮十至十五分鐘,然后嘛,依起棚牙刨他媽的干凈,好味又甜美。)

靚番茄兩個(街市十元一抽,弄法較蝦人,生吃最好,也可切半煎,或加些欖油焗,超好味,當然有焗爐才有計。這番茄是主角,必須每日堅持咬番個,防發炎或敏感,營養超強,更可防夜盲呀,知嗎?卡文姐姐。)

蘋果一個,排毒養身,營養好且性較平少負作用。

三味皆是平野補身又無乜負作用,效果明顯。
記數!

Simon Sheep 提到...

保重! 順風~~ 影多靚相

dicky828 提到...
作者已經移除這則留言。
TanTan 提到...

果然係麥嘜FANS
連藥袋都係麥嘜

不過妳知否為何叫做麥嘜麥兜
佢哋原名又叫乜嘢吖

P.S.如果妳係十幾年前已經睇"黃巴士"
就或者會知道

fitlow 提到...

粟米煮十至十五分鐘!乜都煮走晒啦,飲埋煲水會好D,同埋唔介意有口水尾的話,粟米蕊洗淨可以用來煲湯一樣有藥效.

番茄最好在微熱下食是最有營養.

蘋果一定要連皮食.

中藥永遠是用煲藥材好過沖藥粉,早排至話藥粉易生毛霉菌除時死得人.

dicky828 提到...
作者已經移除這則留言。
fitlow 提到...

re: dickey828
我都係聽人講話蕃茄部份營養要透過微熱引發方能使人體吸收.

我睇開位中醫成日都係建議病人執藥材好過用藥粉,而且佢地開藥粉是要加錢,冇理由倒自己米卦,我有同事用藥粉食極都唔好,把心一橫煲藥材結果睇兩次就好返,都不知有咁橋定係咁神奇,當然儲存不好藥材都會變壞的.

TanTan 提到...

最初係麥兜做主角
後來先至係麥嘜

原本呢兩隻嘢叫做- 豬嘜,豬兜
(即係死蠢咁解,當年好興呢兩個名)
可能因為太俗
而作者姓麥
所以改做 麥嘜,麥兜
唔知將來有否- 美華嘜;美華兜呢
不係話妳死蠢,似佢哋可愛

dicky828 提到...
作者已經移除這則留言。
fitlow 提到...

re:dickey828

都係同一位醫師,所以我都諗應是成個療程剛好完成.承你所言沖劑沖劑係方便,煲中藥又要先浸後煲,睇住幾多碗水再濃縮成一碗,仲要記那些是後下不要一齊煲但要記得落,成個過程都幾麻煩.

不過見有些同事睇完廣華後拎住一包二包煎好的水袋返工再翻熱,但傳統上不是要一煲好襯熱服嗎?

大隻文 提到...

保重.....

dicky828 提到...
作者已經移除這則留言。
fitlow 提到...

re:dicky828
我的中醫常識都好皮毛. :)

好諷刺是而家中央同保皇派的方向竟是用番15年前被佢鬧到狗血淋頭千古罪人彭定康的政改方案來力保功能組別.

本來我不贊成公投,因我都是從保席方面看,
初初估若禮義廉參于,五區除港島外其它四區都好危,再加上我向o個位唔撈議員反映時更被佢問候,更加唔想投,好在而家有得揀.

全力支持岸西個女入局.