2008年9月23日 星期二

曼谷之旅二



貫徹吃喝玩樂的曼谷遊,
第二日的午餐,
便吃了一間傳統的SHARK FIN RESTAURANT,
但最味的竟不是招牌翅,
而是粉絲蟹煲,
回想起亦垂涎三尺..
SPA界首屈一指的BANYAN TREE,
幾可用'無得輸'來形容,
做完之後,
有一種煥然一新的感覺...
第一次到泰國吃意大利菜,
就在酒店附近,
步行不消十五分鐘,
'ZANOTTI'...
每道菜都有令你意想不到的特色,
我最喜歡這個叫
'FUNGATA WITH TRUFFLE"
真的齒夾留香.....

4 則留言:

ManlyTheBeach 提到...

Zanotti is nice Italian restaurant. Did you also try the mix seafood grill? Fungata wih Truffle... Mix fungi and nice truffle oil .. excellent dish! By the way, since I left HK and live overseas a long time. No more chance to see you in TV as news reporter again. Only in youtube .. hahaha

Raymond Fung 提到...

曾小姐:
我也很喜歡吃意大利菜,有一間在中環的Oro18是我的至愛,又好吃又合算,午餐$130五道菜,晚餐$280六道菜,不妨一試。

Unknown 提到...

捕殺鯊魚取魚翅好唔人道呀,姚明、李寧都已經以簽左 '護鯊宣言',以身作則拒吃魚翅,鼓勵大家唔好再食魚翅了。

我明白有時好難避免 (例如去飲宴,你專登唔食好似好寸咁...),我自己同朋友家人食飯就一定唔會主動點魚翅,如果有人話要點魚翅,我會提議點其它菜。

既然大家都可以接受唔穿著皮草,希望大家一人行多步,少吃魚翅甚至不吃魚翅,給我們的地球一個機會....

Unknown 提到...

Sorry 我唔係話曾小姐有食過魚翅,只係希望大家下次去泰國,可以試試魚翅以外既菜肴....