2007年10月14日 星期日

草間彌生


芳齡七十八歲的草間彌生,
年輕時貌似莫文蔚,
現今竟似黃一飛.
她自少便患有視覺障礙,
經常出現幻覺,
據說曾有自殺諗法.
草間亦是因為這些幻覺,
她對腦中浮現的波點情有獨鐘,
她最常畫的南瓜,
就是佈滿點點,
她愛以'精神病藝術家'自稱,
但她的作品真的再正常不過,
只是有點古怪而已...

1 則留言:

kiko lau 提到...

carman...我終於搵到你個blog啦...感謝主...依家我仲睇緊你報news...希望陪到你6點...其實我真係好鍾意睇你報news...我太多野想同你講啦...我之前仲有個念頭想寫信俾你...不過我唔知你會唔會回覆我...不過我真係好想同你通訊...除左有線新聞...我仲會睇拉近文化...有時我仲會cap底你d圖片...等有時可以重溫你個靚樣...我都知我好變態!!!雖然唔知你睇唔睇到我呢後留言...不過我真係會寄信俾你嫁!!!我會永遠支持你嫁!!!