2008年3月26日 星期三

我的愛上藍..戀上綠...




期待以久,
幻想中的椰林樹影,
水清沙幼,
真實原來可以跟幻想中沒兩樣,
第一次的馬爾代夫之旅,
雖只有短短幾日,
但我已足已被燒焦了,
太陽伯伯每天準時MORNING CALL,
耀眼到令你睜不開眼的夕陽,
每晚伸手可摘的星星,
那兒可找到我的星星呢...
有魚穫, 有魔鬼魚, 更有BABY SHARKS..
coco palm is the best..

16 則留言:

提到...

藍天碧海的假期後,心情是否不一樣呢?繼續努力,找尋更多美事,令自己活更美好~

kiko lau 提到...

美華...怪唔知得呢排見唔到你~~~果度好靚啊~~~希望你可以繼續分享~~~D相好靚啊!!!

Freddy Young 提到...

D相好靚呀!重有冇多D可以捭我地分享吓啊?

loklok 提到...

嘩...果然正呀,變炭燒咖啡都抵呀!!

zico cheng 提到...

好靚嘅相!比多d相睇得唔得

Unknown 提到...

想問一下背景係邊間酒店,我都 plan 緊去馬爾代夫,想做過參考。

KM 提到...

It is really beautiful ar! I wanna to be there too!

carman tsang 提到...

the hotel is called coco palm, can search in web

Unknown 提到...

It really depends who's the companion. If it's Carman...

Unknown 提到...

BTW...you like folli follie accessories?

Unknown 提到...

好美麗既環境,
好清澈既海水,
好怡人既氣氛,
好漂亮既構圖,

jacky mok 提到...

Hi Carmen, did you book the room online or through an travel agent in HK? Which one is cheaper? Thanks for your advice.

Larry 比卡超頑馬太無 提到...

妳唔洗咁驚先,我尋日見到你咁急步沖上你男友架車 XX1407,我唔係o黎影你.我o既目標只係可愛o既Petrina.

Raymond Fung 提到...

曾小姐:

果真藍天碧海,人靚景正!
可惜相片有點背光。

P.S.做乜包到咁密實?

無聊人 提到...

馬爾代夫我未去過,印度洋我只是去過毛里裘斯一次,十多年前了。

清澈的海水,在沙灘行向海中,行了很遠水深也未深至頸,在淺藍色海面盡頭,看到了珊瑚礁,再過便是深藍色的深水海洋了,就如你的相片,但我那兒淺藍色海面伸得更遠。

在夜中走出沙灘,那繁星點點的天空的確無從在香港一見,我在那兒更看到數顆流星,我對其中一顆許了願,而後來,願望的確可以實現,效果卻是強差人異,自此,我決心只為別人而不再為自己祈禱許願了。

釣魚嘛...我那次坐船出海釣魚,印度洋很大浪,我暈船暈得半死不活的,釣了什麼也不管了,說來羞人。

今天看你主播晚飯時間的新聞,你的狀態看來比兩星期前好多了,加油啊~

Unknown 提到...

wah... 你真係好多blog fans...你寫得好正好有詩意呀.. 勁呀.. 不愧係美華..